Du är bara ett ascoolt tidsfördriv

Nu är helgen snart slut och jag o elin är ganska slut också, har varit en lång men grym helg med mycket folk konstant upp i allt. Men nu ligger vi bara o dör i soffan o ikväll blir det åka upp till skolan igen! Inatt så somnade jag runt halv 4, låg vaken en stund efter dem andra gått o lagt sig. Snackade med lite folk som också höll sig vaken vid den tiden på en lördagsnatt, majoriteten av dem var alltså inte så nykter ;) Vart massa spel som vanligt igår o ostbågskrig med stekspadar, massa snack o skrik. Den här helgen har varit underbar! 
 
Idag har ja bara legat i soffan o även hunnit med att plugga en del men nu blir det snart gå o börja klä på sig nå annat än en xxl t-shirt o mjukisbyxor, hahah! Tror vi skulle åka uppåt runt 6 tiden, känns bra att åka upp ikväll istället för att behöva kliva upp astidigt imornbitti! 
 
Ja idag är det 17 dagar kvar till studenten, det närmar sig mer o mer, fattar ingenting? Men fyfaaaan va skönt de ska bli börjar ja känna just nu, bara släppa allt skit som sitter fast häruppe. Alla människor som jag inte borde ha kontakt med men som jag av nån anledning har ändå bara för att. Det blir nog lättare om ja kommer härifrån att låta bli de och bara ha kvar mina underbara vänner <3 
Det enda som börjar panika lite nu det är att jag har 7 dagar på mig att fixa klart allt plugg för sen är det studentvecka och då blir de fan inge plugg för det kommer jag inte vara i nåt bra tillstånd för att göra ;) 
 
Puss på eeeer! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0