Underbar helg!

Ja som rubriken ja. Den här helgen har spenderats med saknade vänner och den kan inte ha blivit så mycket bättre! I fredags så åkte jag upp till Sundsvall och så gick jag o Emelie på stan o shoppade i några timmar innan vi gick hem till henne o började fixa oss, tog nå glas vin o snackade massa skit bara <3 sen kom tesse, Elin, Julia och Fanny dit så vi satt o förade där tills elva typ och då drog vi ner till stadshuset! Vi hade jävligt kul på krogen och träffade härligt folk, drack lite alkohol o sen när dem stängde så drog ja o Elin hem till söråker o fyllekäka tacos! De va fan onödigt gott!

Vaknade på lördan o bara mådde skit, satt o chilla hemma hela dan men sen vid 7 så drog vi till norra berget o skulle grilla o mysa hela kvällen med lite folk! Så ja hade alltså typ ett par jeans, linne o en stor jävla hoodie på mig... Men vi hann inte va där så länge innan Patrik kom o skulle åka till Härnösand på cruisingen, så helt impuls så drog jag, Fanny, Patrik, Julia och Evve upp! Väl uppe så drog vi runt på stan ett tag o träffade massa folk men sen runt tolvtiden så drog jag, matte o jull in på Hamnkrogen och de var sjukt trevligt, mycke socialt folk, många man ville träffa och några få som man gärna hade vart utan, hahah! Sen drog vi på subway en sväng för några skulle käka. Sov hemma hos Marcus o Jennifer med Kox o Bella, ni räddade typ min kväll, kände mig lite hemlös där ett tag :p

Imorse drog ja till älandsbro o sen tog ja o jull bussen till Sundsvall igen :) nu äre väl dags att gå ner o käka lite kanske!

Pusshej o sorry för dålig uppdatering! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0