Each new day is a blank page in the diary of your life

Nu är ju lilla jag tillbaka på Nordvik igen och är sjukt uttråkad, knappt en enda människa här och jaaa de finns inte så mycket att göra som vanligt här så om nån här runt i trakterna känner för att underhålla mig en stund så hör av eeer!

Jag o Jannie åkte iallafall upp hit igår typ mitt på dan och paddlade iväg med kanoterna för o grilla med hästlärarna, hästettorna och tvåorna, var bara jag som vart en liten utstickare där ;) men de var riktigt mysigt men sen ringde Peder o fråga om inte vi ville med på krogen så vi tog en kanot tillbaka för att sen ta en dusch, städa jannies rum och sen börja fixa oss! :) vart en underbar kväll med lite vänner så helt klart värt! Den både började och slutade på ett bra sätt!

Vaknade föör tidigt imorse o sen va jag o väckte alla andra så vi kunde städa klart jannies rum men ja va inte så pepp så satt mest o lata mig (a) O nu efter en heldag ute i solen och en sväng till Kramfors med Andreas och Lisa så ligger vi halvdöd i soffan i brist på annat, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0