Jarhead, tankar och trötthet!

Gokväll allihop :D

Jag har fått en ny tv och fått min hårddisk lagad med ungefär 600 filmer på. Så idag har jag bott här framför tvn ;) Nejdå, sov hos vanessa inatt och klev upp runt 8 imorse för att sen åka hem o byta om o så innan jag drog in till stan igen för att åka till mitt största hatställe, tandläkarn... Känner mig som en unge i trotsåldern när jag ska in dit, vill inte, VILL INTE!! Hahah helt hopplös, men ja överlevde även denna gång. Men sen jag kom hem så har ja i princip bara kollat på film o degat, va ut o gick på en långprommis med minis som vanligt också! :D

Nu ska de packas, eller ja nu fastnade jag i filmen jarhead. Fattar inte varför jag kan se den om och om igen? nånting älskar jag med den, hahah. Men jag vart sugen på den igen nu, såg den för typ en vecka sen men då missa ja massa o sen somna vi innan filmjäveln va slut! 

Jag har faktiskt hållt mitt löfte jag gjorde igår, jag har officellt slutat bry mig och ja ska fan hålla kvar det också, glöm att jag tänker lägga ner min värdefulla energi på skitsaker ;)

Juste packa skulle ja göra, men jaaaa. Åker ju upp mot norrland imorn igen, blir till kramfors först o sova där en natt sen till nora o tagga feeeeeest, som vanligt.. Haha när fan ska jag växa upp?
Sen på lördag åker ja hemåt igen :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0