Home sweet home

Igår låg ja ju bara o dega halva dan men sen ringde jonas o fråga om ja inte ville följa med ner till västerås o hämta en cross så han slapp åka ensamn. O ja hade ju fan inge bättre för mig så drog in till stan o mötte upp han så drog vi ner fram o tillbaka, va hemma elva-tolv nånstans inatt tro jag.

Idag sov ja till 10, fan tidigt för mig de nuförtin men sen låg ja o drog mig i sängen ett tag innan de var dags att dra sig upp o käka lite frulle o sen gå ut på en långprommis med minis, precis kommit tillbaka o julia ringde även nyss så ikväll blir det utgång. kul o träffa lite gamla vänner

Nettan har även hittat ett jobb åt mig som hon tycker passar perfekt.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0