I'm that bitch u won't forget, I'm like your very first scar

Ja man börjar ju inse nu att det är snart dags för studenten, på torsdag så ska 20dagars firas med mina fina nordvikare och ett gäng annat folk! 20 dagar, det är helt sickkk! Förstår inte ens va dem här åren tog vägen? Det är även sjukt blandade känslor, på ett sätt vill jag aldrig lämna det här underbara stället men samtidigt så känner jag att jag är klar med nordvik. Jag har gjort mitt här, jag har upplevt, dampat, gjort bort mig, supit, varit kär, träffat underbara vänner som jag aldrig kommer att glömma och jag har helt enkelt gått på nordvik ;)

Igår så kom iaf peder hit en sväng typ runt 11 så tänkte vi dricka lite, sen drog han o elin in till härnösand för att köpa groggvirke men det tog typ 5 år, dem hade stannat på 500 olika ställen lät det som, hahah! Men när dem väl tog tillbaka så tog jag o elin en varsin grogg o vi satt o snacka en bra stund inne på mitt rum, även en stund ute i allrummet :) Fick även en liten utskällning av peder för nåt han sett när han vart inne i härnösand, hahah wooops! Har faktiskt lite dåligt samvete ;)

Men nu mååååste ja dra ner på min första lektion! Idag händer det väl inte så mycket, bara chilla o peppa upp inför torsdagen, det är bara o dyka upp i klockestrand gott folk så länge ni håller era händer i styr, inge jävla slagsmål! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0