Mobillös, bakis och död

Holaaaa! Ja jag är cool och skriver på spanska.. 
 
Ligger hemma i min saknade säng i mitt eget hus o bara mår, förutom att jag inte mår så jävla bra egentligen ;) I torsdags så kom mor o hämtade mig här hemma så åkte vi upp till sundsvall o hämta upp emelie o sen drog vi upp till viätt för att spendera kvällen på en fårgård o kennel med grillning, mys med valpar och vallning! Det var sjukt skönt att komma bort från allt en stund, ingen täckning. Bara jag empa, mor, nina o hennes familj! Igår så började vi dan med att fixa lite på gården och sen gå ner för att valla lite får. Jag fick valla med en av ninas bordercollies som heter Dell och även med våran aussie sky. Det var sjukt längesen så de var riktigt kul. Sen vid tre så kom andreas o hämta oss så åkte vi o handla lite inför kvällens grillning och fest. Drog till andreas i nora och inväntade lite folk o sen vart de matlagning och vindrickning. Dock tog mitt o empas vin slut redan innan maten så sen vart de cider o grogg och självklart våran standard, liggardrickan ;) Var sjukt kul och massa damp innan vi drog vidare hem till jimmy där vi festade lite till. Runt 1 så åkte jag, julia, emelie, andreas, hoffe o matte tillbaka och bastade lite o snacka massa skit innan vi gick o la oss. Eller tja, julia o emelie drog ju så jag o grabbarna vart kvar, hahah! Fick bara nån timmes sömn innan morsan kom o hämta mig vid 10 så skjutsade hon hem mig igen. Glömde även min laddare hos andreas så är utan mobil för tillfället.. Helt hopplöst, haha
 
Men kvällen var helt klart värd, tack till sköna människor som var med! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0