Why do I still trust myself to make the right decisions

Studentveckan bara springer iväg alldeles för fort och det har varit en vecka med mycket fylla och jävulskap men framförallt så har det firats med ett gäng underbara människor! Igår så drog vi iväg med världens fetaste packning o de som vägde mest kan ni ju själv gissa vad det var.. Jag mådde så saaaatans bra hela kvällen och allt var underbart tills jag insåg att det blivit lite för mycket dricka men då var peder sjukt gullig o körde hem mig, elin o jens. Jag mådde inte så satans bra där på slutet men sjukt värt var det iallafall! Den här veckan har det ju varit ett gäng gamla nordvikare och även lite annat folk här och det har ju inte direkt försämrat stämningen heller ;)

Men nu ska jag chilla en stund innan det är dags att åka till härnösand för att inhandla lite mat inför helgen och sen hem o vila upp sig för ikväll går vi på igen såklart!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0