Fest igår?

Har mått som satans dåligt idag.. Men efter en resorb o ett par öl så känns det hyffsat igen förutom att ja verkar ha dragit på mig en satans förkylning. Igår vart de väl fest ja. Ja o emelie börja med att gå ner te duschen med lite öl o vin, stog o sega o drack därnere ett bra jävla tag, sen drog vi upp o fixa oss litegranna och runt tio så åkte vi bort till bylund och förfestade där med ett gäng. De vart lite kortspel o skit. Vid typ halv tolv drog ja, fanny, bylund, matte o max in på krogen o dansade o drack massa godrinkar. Vi var kvar till stängning innan vi drog ner till nybron o vänta på skjutsen men då ringde peder mig o fråga om inte han kunde köra mig tillbaka till bylund istället för han ville ha sällskap på vägen hem. Så alla andra åkte o då kom de fram ett gäng stockholmare som ja stog o snacka med lite innan grabbarna kom o hämta upp mig, så körde vi hem jesper o sen så vart de ju efterfest, haha. Tror vi gick o la oss runt 7-8 kanske? Va heldöd då ja och lite något full, vaknade vid 10 så fick jesper, emelie o ludwig köra hem mig. Sen ha ja fan lega i sängen o trott att ja skulle spy hela dan, haha. O när ja kommer hem så inser ja även att ja lyckats som vanligt, fått med mig ett örhänge hem, i örat fast ja fan inte hade några när jag åkte. Nån som tappat ett? hahah!

Aja lite update häråå, nu ska ja gå ut o fortsätta fira med mina underbara vänner som ja snart ska lämna om bara några dagar.. fyfan!

Första bilden så är man ju pigg! Knäppte den typ kl 5 inatt, är ju som ni ser ljust ute, haha! 


Sleten krigare idag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0