Lever livet utan att tänka på morgondagen

Jomenvisst, de vart ju mycket plugg gjort den här helgen också! Nej men tänkte faktikt ta tag i lite nu såhär på söndakvällen! Igår så var jag lagom bakis hela dan o mådde som skit bara, men ändå så lyckades lisa övertala in mig med att åka till solle, hon mutade mig med en jägerflaska, jävulskt lågt ;) Haha men ångrar det inte, runt 10 rullade vi härifrån. Förade lite här och sen i bilen påväg till solle, men hann inte riktigt få i oss allt så vi drog till remsle hos emelie och fortsatte föra lite innan vi åkte ner till bowlingen. Det var en hel del folk, vi dansade sönder igår, det känns i foten idag kan ja lova.. Men medina var ju där o spelade så de va lagom fullt på dansgolvet. Vart lite lugnare när dem slutade, men då tog dem vårat bord för de var tydligen bokat, men vi snodde tillbaka de lite snyggt ;) Vi var kvar tills stängning innan vi drog ut o snacka med massa folk, sen kom Ali ur medina o snacka med oss o ville få med oss på efterfest till hotellet men dem hade ingen sprit så vi dissa dem o tänkte dra hem o efterfesta. Men de vart ändrat igen, en av alis kompisar kom o skrek att dem fixat sprit så vi följde med dem iaf. Insåg dock när vi kom dit att de var två flaskor jack daniels men de va faktiskt helt okej för att vara whiskey! Men efter typ en timme kanske så drog vi därifrån och gick o snacka med lite folk på stan.
Sen kom boman o körde hem lisa till undrom och mig till nordvik, somnade runt 6 imorse och sov tills halv 4? Haha lagom död tjej tror jag med tanke på att jag bara sov en timme igår natt.

Men är inte det minsta bakis idag iaf så det var sjukt värt att dra ut igår!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0