Bakisångesten en dag försent..

Den där ångesten man får dagen efter, där man kommer på allt man gjort. Den kom idag, haha! Igår så var allt lugnt liksom men nu går det åt helvete. Jag måste sluta va elak mot folk alltså. Aja som sagt, det som är gjort är gjort! Det är dags att bryta mitt fula jävla mönster nu med allt, jag kan inte bara glida igenom allt och göra som jag vill längre, dags att ta tag i mitt liv o göra något vettigt längre, det enda jag vet är att de vettiga finns inte här i söderhamn för mig. jag måste skaffa ett nytt liv,  allt här gav jag upp för tre år sedan. 
 
Aja lite tankar såhär på morgonen. Kvällen igår vart filmkväll och mys med en fin vän, eller tja det vart hela natten för vi fortsätter nu på morgonen såfort vi vaknade ;) Idag ska jag ta ännu en dag med att bara ta det lugnt innan man tar tag i sig själv o drar ut o träffar lite folk igen! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0