Pound the alarm

Gårdagen var nog den bästa hittils i år. Fick MVG på mitt svenska nationella tal som jag hade igår så det kändes sjukt bra med tanke på att ja skrev de på lunchrasten, men det var ett bra ämne så! Sen åkte jag o grabbarna runt i patriks bil i typ evigheter bara. Gick o käkade o insåg att maten sög så de vart en tur till lunde o ja o empa dela på en pizza. När vi kommit tillbaka så var vi ut o åkte släpvagn bakom bilen i nästan en timme, vi satt upp två bänkar o satt oss där.

Senare på kvällen så åkte vi iväg till lokalen i klockestrand o ställde iordning där inför ikväll. När vi kom tillbaka så satt vi oss ner vid elden allihopa med några filtar och mycket snack o lite alkohol så slutade även kvällen på ett kungligt sätt!

Nu är det anatomilektion och ikväll så blir det 20 dagars! Det kommer nog bli över förväntan och imorn åker jag hem till elin för en helg med henne och hennes släkt typ :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0