-

Jag vet inte längre vad som är upp eller ner? Vet inte längre åt vilket håll jag ska gå? Är så sjukt förvirrad och varför kan inte du bara hjälpa mig lite på traven? Bara ett snällt ord eller ett framsteg i allt de här skulle betyda världen för mig just nu, känns som jag sitter fast i kvicksand och det går inte att ta sig varken framåt eller tillbaka..

Vi startar med de här från ett litet uppehåll så kanske ni förstår varför jag inte skrivit. Det är inte så att jag har suttit hemma o deppat direkt, nej jag har haft en sjukt härlig vecka med massor av fina vänner :D och imorn så drar jag upp till nördvik igen o chillar, imorn åker jag hem helt enkelt till min fina nordviksfamilj ;)

Igår så var jag först hos Julia och skulle rida hennes fullblod dalarossie(?) och det gick bra först, han var lite lat av sig och ville inte riktigt jobba utan bara takta o springa ifrån, men sen fattade han va jag ville och började jobba under sig och var faktiskt riktigt fin! :) skulle ju testa galoppen på pollen också så vi tog en galoppbacke o de gick bra, andra gången så gick de lite sämre, rossie styrde mot en hage och ett stenrös och jag fick ingen kontakt, så ja fick lägga in en tvärnit och då for jag o tog med mig tränset ;) landade på sidan o slog i bakhuvve, så hela min vänstra sida är lite mörbultad Idag, haha ;) söthästen, sen hoppade ja upp igen så skrittade vi ut en bit innan vi gick tillbaka :)

På kvällen så satt jag, amanda, Julia o Sofia hemma hos Julia o snackade o sen drog vi in till stan en stund o körde runt lite :)

Idag blir de nog bara chilla, ska dra in till stan en stund lite senare bara :)



Kommentarer
Ewa Carlefred

Kärleken är aldrig enkel att förstå sig på..

Du kan bara följa ditt hjärta <3

Ha en bra resa hem imorgon // Kram

2012-04-12 @ 15:58:42
URL: http://www.oskarsgarden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0