King

Vet att typ alla tog mitt förra inlägg som värsta deppinlägget men det va inte riktigt så jag tänkte, jag hade bara funderat lite som dumemma brukar lyckas göra ibland, haha!

Älskar att typ ingen kallar mig dumemma längre men själv kan jag fortsätta med det ;)
Chillar nu lite såhär på tisdagseftermiddan, funderar på att dra med mig nån ner till gymmet sen, var ett tag sen nu o vart sjukt sugen på att börja träna igen efter idrotten idag :) Finns inga ursäkter längre för jag är typ frisk, ja mår bra och allt är toppen så det är väl dags! ;D

Igår kväll vart de vinmys med brudarna o några grabbar(som självklart drack några öl istället ;) och vi satt bara o snacka hela kvällen, sjukt härligt och jag älskar såna kvällar, man behöver inte hälla i sig för att bli full, festa o dansa utan bara sitta o chilla med finfolk :') Först bar det av till Birsta på boa och påvägen hem vart de pizza för pojkarna o donken för mig o fanny! "Om man beställer en cheeseburgare med bara ost, hur stor är risken då att dem kommer ut med bara bröd och ost?" HAHA!

På fredag är det tydligen fest, men pengarna sparas istället till röj på sista april! :D

Nej nu ska jag ta o ragga gymkompis :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0