Over and out

Nu är helgen snart slut, söndagskvällar är ganska chill hade dock velat spendera den nån annanstans av nån anledning. Helgen har varit sjukt härlig iaf! :)

I fredags så skjutsade farsan o nettan upp mig o vi stannade i Birsta på vägen o duvan fick en ny hurtta sele. I torsdags så fick hon två nya koppel också, så nu har hon lite mer iaf, fast det kliar ändå i fingrarna, skulle kunna hitta hur mycket som helst till mitt lilla hjärta! <3
När jag kom upp så gick ja ner med jull, fanny o elin till paddocken o filmade när dem tränade reddan o cigoria.
På kvällen vart det filmmys, blev tyvärr tvungen att dra hem vid typ halv ett för skulle ju upp o dra till timrå på morgonen.

Lördag så vare ju timrå som sagt, va tävling för elin o jull o de gick bra för båda! :)
Sen varte fest på kvällen, minnesluckorna är några st dock men vi hade kul :)

Idag hare varit bakisdag, mest chillat o drog till härnta o birsta en stund också :) Nu kikar jag på hockey och hoppas på guld till bästa brynäs ikväll men de står 3-2 till skellefteå och andra perioden är slut, så brynäs får kämpa nu! :)

Nu ger jag inga fler chanser, din tid är slut och det är bara inse, jag tänker inte bry mig om idioter som gör att jag mår dåligt :))

Häjdå! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0