Shopping@Birsta

Kom hem för ett tag sen. Nu blire chilla framför en film :) Timmy har nyss psykat ner mig så tankarna på att jag inbillar mig saker, att vi lever i ett simsspel och att vi är död går på högvarv, haha!

Idag så har vi varit på Birsta hela dan och det vart lite smågrejor som fick följa med hem :) Ett par nya jeans, ny mineralfoundation, bh o några trosor, sen en svart spetströja o en vit bandeau som förmodligen kommer få vara med på sista april om jag tar modet till mig att visa min mage som allmänheten egentligen inte borde behöva se, hehe ;) Sen har vi väl bara dampat runt hela dan på birsta o i härnta som vanligt ^^ Nice o komma iväg en stund iaf, nu är det långhelg på skolan som gäller iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0