Thinking about

Ligger o tänker lite, vilket aldrig brukar sluta bra..
Den här helgen har varit fett mys iaf med mina underbara vänner!
Men jag undrar runt lite..
Man kan inte alltid vara en jävla solstråle, men det är inte okej att vara depp heller för det funkar inte, man får inte skriva ut att man är ledsen på Facebook och inte heller på sin blogg för då söker man bara uppmärksamhet? Man får inte gå runt o se nere ut för då söker man uppmärksamhet? Man måste gå runt med ett fejksmile fast man inte pallar. Folk frågar hur man mår fast egentligen så vill dem inte ha sanningen utan dem vill bara ha att man säger att allt är så sjukt bra och att jag älskar livet liksom. Det är ok om det har hänt något att vara nere i några dagar men sen så ska man må bra, så är det bara. Då får man inte tänka på det utan då ska man bara tänka på fjärilar och allt som är bäst i livet. Och om man inte mår bra så ska man hålla det instängt.

Ja det är klart man inte orkar med nån som whinar och det gör inte jag heller. Men vissa dagar är värre än andra och det är inte alltid man orkar spela glad. Haha hatar egentligen att vara såhär, hatar att fundera på onödigt skit.

Ja så vad är meningen med allt egentligen...?
Ingen aning faktiskt.
Det måste ju vara alla bra stunder man lever för, dem där stunderna när man flyter runt på rosa moln och älskar allt! Jag har många såna stunder och tillfällen och dem väger verkligen upp dem dåliga!

Jag har egentligen världens bästa liv, även fast det inte alltid känns så, jag har sjukt underbara vänner och dem lever jag verkligen för, men jag vill ändå ha nått mer, det där lilla extra. Men det är väl så vi är allihopa, giriga, vi vill alltid ha mer..

Dagens visdomsord från Dumemma, tack för att ni lyssnat, over and out :)



Kommentarer
Ewa Carlefred

Du ska vara som du är och visa vad du känner gumman <3

Dina riktiga vänner kommer att förstå dig o de andra, va fan, skit i dom !!!

Vet inte om du vill höra detta eller håller med, men jag tror vi är väldigt lika vad gäller känslor, så jag förstår dig <3

Må piss när du mår piss o må gott när du mår gått!!

Att stänga av sina känslor är aldrig bra!

Älskar Dig nu och för Alltid <3

2012-04-22 @ 09:06:47
URL: http://www.oskarsgarden.se
Janne

Väldigt kloka ord från din kloka mor...kram påre gumman och ta ingen skit!!!

2012-04-24 @ 13:11:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0