Västanå o Vola Via

Sitter o peppar lite tills i sommar och v.25-28 så drar ju jag o empa till Västanå på APUn :D Saknar det stället så sjukt mycket! Saknar alla fina pållarna, vännerna o såklart den helt fantastiska naturen! Men det känns konstigt att jag ska tillbaka dit o inte ha will med mig :/ Men det funkar nog men har så sjukt mycket minnen med min fina häst därifrån, det var ju därborta allt släppte, var ju där vi vart som bäst tillsammans! Har tyvärr inte så många bilder från västanå, i år blir det fler! Så slänger upp några bilder som betyder på fina will istället <3




Kommentarer
Janne

Vackra willponken! och vackra Emmsan.....Kram!!

2012-04-26 @ 18:23:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0