Be yourself

Idag blir de nog dra sig ner till stallet o rida lite, var längesen nu! :) Men först så måste jag nog skriva av mig lite..

Det senaste året så har det hänt så sjukt mycket. Det känns som en livstid. Jag har gått igenom skit efter skit och nu på slutet så har jag inte riktigt vetat om jag pallar mer. Men det är inte bara dåliga saker som har hänt heller såklart men dem väger tungt. Sen har även jag förändrats sjukt mycket, jag är inte samma person som jag var längre. På ett bra sätt, men nu känner jag att jag börjar hitta mig själv äntligen, jag var rädd där ett tag att ja hade tappat bort mig själv påvägen. Jag har sökt uppmärksamhet och bekräftelse, jag har velat att folk ska se mig. Jag har inte alltid varit trevlig det senaste året och det ber jag om ursäkt för, men jag tror att ja försöker spela hård för att skjuta bort alla som kommer för nära, jag är väl rädd för att bli sårad tror jag. Men påvägen så har nog även jag sårat människor.. Nej nu blir det ändring, jag ska vara mig själv utan att bry mig om vad folk tycker, jag tänker aldrig mer spela ett spel mot någon, för det är inte schysst, bättre att vara rak och ärlig!

Tack till alla mina fina vänner som stöttat mig genom allt, jag älskar er! <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0