Fast forward!

Allt har gått så sjukt fort sen jag kom upp till nordvik igen, redan inne på andra veckan. Sitter på svenskan nu o ska skriva om romantiken, kuul! Imorse vart de ställa klockan på halv 7 o ta sig upp för att fodra hästarna. Förra veckan var sjukt mysig o få sitta o prata med alla mina sjukt saknade vänner och sen vart de ju fest i onsdags, sjukt kul hade vi men tror aldrig jag vart sådär bakis som på torsdan, fyfan så jag mådde! I lördags så fick jag ett random samtal från körven, han försökte övertala mig att komma till boda o festa. Ja jag är ju inte jättesvårövertalad direkt, ringde lisa o hörde om hon va på och sen drog vi nån timme senare ;)

Hade sjukt kul fast vi inte gjorde så jävla mycket, vi satt först hemma hos jens i några timmar med ett gäng störda pojkar! Sen drog vi vidare med traktorn o hövagnen bort till nå eddie medusa tjofs. Kallt som fan vare men sjukt härligt!

Nu ska jag väl kanske plugga lite. Hörs!

Juste lyckades ju totalfaila med hårfärgning också, därav mössan men fixade en paniklösning med färgcreme på lördan innan vi skulle åka ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0