fml..

Fuckar på att jag hostar sönder o mår som en röv! Äsch har lega i sängen med brudsen hela dan o kolla på film istället. Igår vare fest ja.. Hade faktiskt kul trots att jag var nykter, men runt tolv så drog ja, tesse o fanny hem o käka ost o kex? grymt gott iaf!
Sen kom Jonas o Tobbe hit efter 1 typ, vi drog in lisas tv på mitt rum o trängde ner oss alla fyra i min minisäng o drog igång en film, tror vi somna runt 3-4 kanske? upp imorse innan 7 o mata hästapållarna för att sen krypa ner i sängen igen o lega här typ hela dan ^^

I helgen får vi se va de bli, ska nog bara ta de lugnt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0