Its your turn!

Nu börjar de närma sig, skolan. Känns overkligt att om nån vecka så kommer ja vara på nördvik igen :') Livet bara flyter på, just nu äre packning på g! Packar ner typ allt känns det som, har alldeles för mycket grejor.. Men, men. Idag har jag inte gjort ett skit annat än att typ dega, vare ute med vovvarna o packat. Skulle ha drage till stan men vart som inte så.

Den här veckan hare väl inte hänt så mycket förutom att empa kom hit i måndags o sov här och på tisdan så drog vi ner till stallet för hon skulle provköra filur. Det låter ju som att emelie är kär då hon satt med ett leende på läpparna precis hela tiden vi var ute med lillponnyn ;) Så tror dem blir bra tillsammans! :D

I helgen händer det typ inget heller, var meningen att jag skulle dra till sundsvall, men ja pengarna stoppar ganska hårt.

Nu hoppas jag bara på att jag får bo på nya, ringde dem o snacka om det idag :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0