I owe you everything


Sista helgen på skolan på några veckor är slut nu. Kan inte säga att det var den bästa men ja, de dög väl. Drack i fredags i härnta o sen hos lunkan med lite folk. Var ganska chill faktiskt men ingen fest direkt ;) Sen i lördags så hängde jag med ut, var dock nykter till min egen förvåning, haha! Drog först till lunkan en sväng sen vidare till härnta o va på två olika fester, kvällen sög väl egentligen men aja! Sen sov ja i älandsbro. Drog till subway på söndan o käka o kom tillbaka till skolan på kvällen så somnade på engång o vakna runt tolv igen när elin kom tillbaka från stockholm, var uppe hela natten o gjorde verkligen ingenting, jo jag lyckades faktiskt städa iaf! Tänkte även en jävla massa som man alltid gör sådär mitt i natten, suck.. Hatar att tänka, bara jävulskt idiotiskt. Ska satsa på att bli hjärndöd, de vore fett skönt :D Grabbarna ringde runt 4 på fyllan inatt också, helt hopplöst fall. Aja kul o prata med nån när man sitter uppe helt forever alone sådär! 

Idag hade vi en lektion i stallet o sen ledig hela eftermiddan så har bara degat o kollat på film typ ^^

 

You made me stronger
And for that I thank you
You made me stand on my two feet
My confidence is high
And now I won't let life just pass me by 
Not anymore

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0