Jag drog iväg för längesen, det händer att jag längtar hem.

Nyss kommit hem från kramfors, va dit o handla lite mat inför helgen! Sista helgen på nördvik nu innan jullovet, känns asskönt med lov och få komma hem en stund men kommer sakna alla häruppe som fan när jag drar ner. Inte bara nordvikarna utan allt härligt folk, känns drygt att vara ifrån er i tre veckor, men nyår lär ju firas uppöver iaf! Nästa vecka går vi till tisdag osså blir det julfesten på kvällen som vanligt! Drar till söderhamn på onsdag o sen blir det fira jul i uppsala i år. 
 
Aschill dag idag iaf, hade bara hästlektion från halv ett till två o sen slutade vi för dan. Imorn blire sovmorgon igen då vi inte har en enda lektion, så jävla skönt nurå! Till helgen blir det iaf dra ut med brudarna :) Ikväll vet jag inte vad som händer, jag o jull ska väl försöka dra oss ner till gymmet tro jag :)) Är som dags att träna bort fettet nu, nordvik gör en tjock så jävulst! fyfan.. 
 
Juste fick ju nya iphonen förra veckan så nu går det ju äntligen att få tag på mig igen och jag kan faktiskt ha med mig mobilen, så jävla nice :D Puss! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0