Life's a bitch and then you die

Ja då är man hemma i Söderhamn igen. 7 veckor sen ja va hemma sist. Sjukt va fort tiden går egentligen. Nu har vi jullov och det innebär att det är en termin kvar innan studenten. Insane.. Men de känns bra att komma bort i några veckor nu. Mycket händer i mitt liv däruppe och jag behöver en paus tror jag. För att kunna tänka lite på vad som är värt att ödsla tid på och vad jag bara borde skita i. Åker iof uppåt redan om typ en vecka igen till sundsvall och sen upp till nordvik/hol för att fira vårat sista nyår tillsammans med mina underbara vänner <3


Kom hem ganska sent igårkväll så satte igång en film o somna på engång. Idag har jag inte lyckats gjort ett jävla skit. Det är så himla tyst här, alldeles för tyst. Har blivit tvungen att ha så hög musik som möjligt för man blir fan rädd annars, haha! Så jävla van med allt ljud på Nordvik o nu sitter man ute i skogen helt ensam.

Ikväll ska jag bara fortsätta dega så ska ja se om ja pallar dra mig mot civilisationen imorn! Sen på fredag blir det Uppsala för att fira jul och lite annat! :D

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0