Hemmamys och stallet!

I lördags så sov jag hos min fina nessa sen vaknade vi runt 1 igår och låg o dega hela dan hemma hos henne typ och på kvällen så drog jag, nessa, sara, matilda och rebecka hem till mig och satt o snackade, lyssnade på musik o kollade på film hela kvällen, tror vi dog runt 2? Vi snackade väl om allt mellan himmel och jord men det vart mycket killsnack som det brukar kunna bli när man slänger ihop för många tjejer ;) Men det är skönt att prata av sig ibland och veta att man har så många som lyssnar! Sjukt mys hade vi det iaf och kvällen var oslagbar.

Imorse så gick jag till stallet och kom nyss hem, ridit 3 hästar i paddocken i spöregnet ;) Red Nicki, Pärla o Pirat. Det gick bra med alla men Pärla var ganska tjurig så jag såg till att hon bjöd framåt och började släppa i vänstervarvet som hon har så svårt för och sen slutade jag, nöjde mig med det idag, ingen idé att bråka med ett fjordingsto på dåligt humör ;)

Åsele på torsdag också så ska börja packa idag, så jäääävla taggad! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0