My life is sunnyside up!

Nu vare ett bra tag sen mina kära vänner men jag har ju haft sommarlov förfan! Då ska man ju inte sitta inne o blogga.. Men nu har jag börjat återhämta mig efter i helgen. Åkte ju till åsele marknad i torsdags och kom hem i måndags, vart mycket kaos på dit och hemvägen då bilen vi hade påvägen upp gick sönder och sen bytte vi till en annan som gick sönder påvägen hem. Hemvägen tog 12 timmar, vi stog still ute i skogen i ca 6 timmar men tur att vi har vänner som är guld värd som hjälpte till o bogsera oss hem!

Men själva åsele var helt jävla awesome, orkar inte gå in på sådär jättemycket detaljer för det hände mycket, men det vart väldigt lite sömn, väldigt mycket härligt folk, några snyggingar ;) Lördagen var helt klart bäst, sov 2 timmar innan man blev väckt av dem utanför som spelade en rosa helikopter i ungefär 15 olika versioner..
Nej det var hemskt att behöva lämna stället och människorna!

Sen jag kom hem har jag mest sovit och umgåtts med lite vänner, i måndags vart de chill på badkullen med ett gäng men eftersom nessa inte klarade av att göra upp en eld så vart de lite kallt ;) Inatt sov jag, hanna och martyna hos nessa och nu kekar vi lite frulle sen blire stallet o rida :)

Mår väl bara allmänt bra just nu trots att jag är förvirrad ggr 1000, jag ändrar mig fram o tillbaka men jag vet att det inte är nån idé, jag kommer ändå aldrig få den jag vill. Så det är lika bra att bara släppa skiten!
 
Nej men alltså vi är helt normal! 
 
 

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0