Yo bruush!

Precis kommit hem nu, mycket har hänt igår och inatt!
 
Igår så åkte jag o pappa till Skärsa och åt middag på Albertina bara vi två, var sjukt längesen vi gjorde nåt sånt och det var så jävla skönt! Bara prata om massa random saker, äta god mat o bara fett mys med min bästa papi <3
 
Sen så skjutsade han mig till vanessa. Så drog ja, vanessa o matilda till skolan o kika på när mathias skejta en stund, innan vi drog in till stan vid 11 och tog en kvällsfika på donken ;) åkte till cfl och skejta lite till. Skjutsa hem matilda o sen satt vi oss på variant och snacka om verkligen allt och inget, seriöst tror inte det fanns en enda grej vi inte gick igenom. Sen tog vi med oss te, mackor o äpplen o satt oss på sjbryggan, kika på soluppgången. drog vidare till skolan o med täcken, la oss i fetgungan alla tre o dog, så jävla härligt. Typ runt 7 drog vi in te donken igen, käka frulle innan vi drog hem igen, somna runt halv nio på morgon o vakna halv 4 igen, haha!
 
Alltså gårdagen va fucking perfect! Först som sagt middag med min bästa far o sen tillbringa hela natten med mina två absolut bästa vänner här hemma i söderhamn! Kan inte ha vart bättre på nåt sätt! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0