-

Yes,yes. Har inte skrivit på några dagar, men har inte haft tid typ! I måndags så jobbade jag hela dan, red Pirat, Russchian och Slurpen. Vanessa kom på kvällen, snodde min dator i några timmar medans jag sov, hehe. Vi drog oss upp på morgon efter o jag drog till jobbet vid 8, red pirat, och red ut på nicki. Slutade vid lunch. Så drog med vanessa o käka pizza på dan sen drog vi runt med moppen en stund innan jonna kom o joina oss så drog vi till joar o åkte flotte, kom tillbaka typ halv elva. Frös ihjäl typ, var ute aaaaslänge! Men de var fettmys!

Orkar inte skriva nå mer fuckfaces så ni får nån bild istället!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0