Äntligen!

Har inte haft nån dator och blogg.se appen på iphonen har fuckat upp så nu kan jag äntligen blogga lite när jag sitter hemma hos janne!
 
Har haft fullt upp den här veckan! Började praktiken i måndags så åkte upp söndagskväll, drog ut på en kvällsritt med Jennifer på Thai-fun o gyllex. Sjukt kul <3
Sen så har jennifer sovit med mig på bruket hela veckan o vi har jobbat konstant tills vi gått o lagt oss typ, så fullt upp som sagt men det har varit kul. Hunnit med mycket också o bilder kommer komma, förmodligen när jag kommer hem därifrån dock men det får ni stå ut med, lite bilder kommer ju upp på facebook och instagram med jämna mellanrum.  I torsdags så åkte jag ner till jämtnäset och firade midsommarhelgen med Elin, hennes familj och tremänningar(?). Haft sjukt kul hela helgen och är så glad att jag fick komma dit! Sista kvällen igår så satt vi o spela spel halva natten och skrek o skrattade mer än jag gjort i hela mitt liv känns det som, haha! O som sagt idag åkte jag till janne oså åkte vi in till solle ett tag för janne skulle jobba lite, så jag var ut o gick med dolltroll. Sen vart det en pizza innan vi drog till johanna o daniel en stund :) men nu är vi hemma här igen och blir väl en kväll framför tvn skulle jag tro :))
 
Hörs nån annan gång då folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0