Cruuising again!

Ja det kan man väl aldrig få nog av? Jomen igår så satte jag mig på bussen vid tre och åkte uppåt i landet, drog upp till sollefteå med brudarna, och patrik som agerade chaufför ^^ Vi var väl i solle vid typ halv tio. Träffade lite folk o drog runt lite överallt tror jag :)) Dock är det ju ganska uppenbart att jag är stämplad i sollefteå nu. Var en hel del fulla människor som inte minns vad jag hette för fem öre, men alla lyckas minnas att jag heter "freddes brud", helt jävla hopplöst ^^ Så ja solle är stört, haha! Men de sket man väl i. Kul hade vi iallafall och träffade väldigt många saknade människor! <3 Kvällen var så värd att vara död o sleten idag... Kollade inte så jävla mycket bilar igår dock, bara dem man höll på o springa in i när man skulle över vägen ;)

Fick skjuts hem med peder, mackan, johan och empa idag! Så kom hem för typ en timme sen kanske :))

Såhär såg man ut innan jag åkte upp igår, inte direkt fixad för att dra till solle, en myskväll hemma hos empa var planerad, vart lite impuls, tur man hade mer grejor o kläder med sig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0