-

Igår var det ju fest ja...
Vi hade faktiskt sjukt kul, så länge det varade iaf, det var lite grejer som började gå sönder så då fick dem för sig att skicka ut alla typ halv 2, men vi stannade kvar utanför tills typ 3 innan vi drog oss tillbaka till Nordvik!

Var riktigt mycket folk som kom faktiskt, trots att många var lite halvtråkiga och bara satt ner men jag tror jag satt typ 5 min under hela kvällen, ja om man inte räknar med när vi satt ute då, men inne så var vi upp o sprang o dansade aset av oss! Älskade kvällen igår så jävla hårt, men vart ju lite.. ja, vart inte riktigt som planerat helt enkelt men det löste sig bra faktiskt, gjorde dock det jag lovat mig själv att jag verkligen inte skulle göra men ångrar det inte iaf. Det var jävulskt stressigt innan dock o alla hade typ panik hit o dit men var så jävla skönt när vi väl åkte dit o allt var klart, var bara ta o hälla upp i ett glas o chilla.

Nej nu blir det mat för min del, fruktar bilderna som kommer på fb sen, haha! Jag knäppte faktiskt inga kort igår men lisas kamera skickades runt så en hel del vart det.

Aja vi hörs! :)


Lite sleten tjej idag men de bjud ja på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0