-

Sitter i bibblan med emelie efter frukosten, snart blir det svenska o kika på frankenstein. Ikväll ska jag rida tänkte jag, ska rida Lime i ridhuset o emelie ska hjälpa mig :) Igår red jag surstoet Paradiso ^^ Jävla as hon är ibland, haha! Aja det gick väl helt ok iaf :) Igår kväll så hade vi krismöte uppe hos patrik om onsdag, vart vi skulle vara o allt, vart väl lite bråk typ, nejdå men alla var inte riktigt överrens, men idag ska vi ta tag i det så det blir röj på onsdag! Och på dan så blir det dra runt i övik med alla störda nordvikare!

Somnade någonstans runt halv 4 igår, på mina pluggpapper... Försökte läsa på tills provet idag o de gick väl som de gick ^^


Saknade will på bilden <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0