.

60 snabba!

1.Hur gammal är du om fem år?

23

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Ingen aning, en hel del ^^

3. Hur lång är du?
158, ehehe

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Honey 2 såg ja i lördags med emelie :)

5. Vem ringde du senast?

Emelie

6. Vem ringde dig senast?

Ante

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Ring igen

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa tror jag, men skickar oftast sms :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
1 månad sen :)

11. Vilken ögonfärg har du?
blågrön :)

12. När vaknade du i dag?

9 :)

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

När jag sov så drömde jag jätteofta om att jag hoppade utför ett stup, sjukt äckligt ^^

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Ingen aning

15. Hur stor är din säng?

Den hemma är typ 1,60 tror jag o den på skolan är 90.

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar och stationär, men använder typ bara den bärbara.

17. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast bara i trosor

18. Hur många kuddar har du i sängen?
2

19. Vilken är din favoritglass?
Ben and Jerrys! <3

20. Vilken är din favoritefterrätt?
Fruktsallad!

21. Kan du spela poker?
Jao de är klart ;)

22. Tycker du om att mysa/kela?
Jodå :)

23. Är du en beroendemänniska?
Jo det är jag nog..

24. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja några gånger :)

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
Bassäng!

26. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, hunden, hästgrejjor och köper gärna saker åt mina vänner :')

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Big Brother!

28. Vad har du för ringsignal?
Typ original iphonesignalen

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror fan inte de :)

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En stol :)

31. Flirtar du mycket?
Vann ju årets flört i julas ;) Nej men de gör jag inte :)

32. Kan du byta olja på bilen?
Borde väl kunna, pappa har försökt pränta in såna där verkstadssaker i mitt huvud sen jag var liten men har noll koll!

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

34. Läser du dagstidningen?
nope

35. Dansar du i bilen?
Haha öh ibland, man är ju nordvikare iaf ;)

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Helena, våran mentor och lärare i typ NO o Matte! Kunglärarn:)

37. Vad lyssnar du på just nu?
Inget, kikar på oth :))

38. Har du varit med i tidningen?
Ja :)

39. Vad är det konstigaste du ätit?
ingen aning

40. Vad är det för färg på din tandborste?
grön o vit :)

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Emelie eller Elin :)

42. Har du någon piercing/tattoo?

Nej, hål i öronen bara :)

43. Din största vinst?

Har noll tur ^^

44. Civilstånd?
Siiingel:))

45.Hur vill du att din kille ska vara?
Vet inte, men är väl personligheten som är viktig, hatar när killar kväver en och är klängig men samtidigt så måste dem visa att dem tycker om en, vill ha en kille som är spontan, rolig o ärlig!

du fåfäng?
Nej :) 

48.Ångrar du någonting du gjort?
Jo det finns mycket.

49.Vilket är ditt drömjobb?

Beridare på ett fint tävlingsstall!

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Ehm, allt möjligt, hundar, råttor, kaniner, en spindel, katter, alltså ja venne de mesta :)

51. Svär du ofta?
Ja, haha!

52.Vad har du ätit i dag?

skolmat typ

53.Vad gör dig glad?
Mina vänner o att vara i stallet!

54. Vad ska du göra i helgen?

Vara på skolan, ingen aning om vad vi ska hitta på :)

55.Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?

Ja venne faktiskt,  har väl gjort ganska mycket som jag ifrågasatt dan efter ^^

56.Favoritlåt?

Tror inte jag har nån favorit faktiskt ;)

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Njaa

58.Vad har du på dig just nu?

Ridkläder:)

59.Vad är klockan just nu hos dig?

17.28

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

nope, sjukt tråkigt faktiskt ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0