Fresh start

Nej nu blir det en nystart, med en blogg som alla kommer få läsa!
Funderade ett tag på att öppna upp min låsta blogg men insåg att det kommer kanske riva upp lite sår, dra upp massa skit och jag vill inte göra det mot folk, mot folk jag bryr mig om. Även om någon av dem är en person som jag skulle vilja kasta massa skit över egentligen, men sån person är jag inte och även fast h*n skulle kunna vara värd det ibland så funkar det inte riktigt så.. Men som sagt en nystart på bloggen och en nystart på mitt liv är precis vad jag behöver och det är så det får bli, tänker inte ödsla nå mer tid på dem som inte är värd det!
Jag har ett så sjukt bra liv och dem bästa vännerna och det är så sjukt onödigt att gräva ner sig för ingenting! :)

Nu blir det snart dra ner till stallet med elin o mocka, sen ska jag skritta ut på Lime med Emelie o Carre :))

Hörs sen! :)



Kommentarer
Ewa Carlefred

Kul :)

Ja kanske lika bra att låta det gamla vara just

"det gamla" och starta upp på nytt :)

Kram

2012-03-15 @ 18:53:28
URL: http://www.oskarsgarden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0