På topp

Vaknade för typ en kvart sen av bella o tesse som väckte mig, stog o banka på dörrn tills jag gick upp, när jag väl gjorde det så ville dem bara veta namnet på en film, hahah störda tjejer ;)
Igår så var vi ju ute o fotade och sen kvällen spenderades med bella o tesse, vi gjorde inte direkt nåt utan bara chillade, jag somnade runt 2 igår, är hyffsat trött men nu orkar jag inte somna om, min lördagssovmorgon är ganska förstörd :)) Jag o tesse snackade en hel del om västanå igår, saknar det som fan och saknar min fina bjössiboo!

Idag vettefan va man ska hitta på, får väl se vad som händer bara, hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0