Perfect

Tänkte bara lägga in en snabb update innan jag tvärdäckar, så sjukt trött haha!
Jag ville bara säga att jag är så sjukt glad just nu, är glad för mina underbara vänner som jag aldrig kommer släppa, jag är glad för att man kan lösa i princip allt känns det som! Jag är inte sen med att klaga på det dåliga men lite för dålig på att uppskatta allt som är bra.. Att flytta hemifrån för att få lära känna alla härliga människor här uppe är precis det jag behövde för att vända runt mitt liv. Jag har alltid varit den lilla blyga tjejen som aldrig sa ett pip, men människorna här har stärkt mig så sjukt mycket, det känns som ett annat liv, jag minns knappt den tjejen jag brukade vara längre. Hade nån frågat mig då om var jag skulle vara om några år så hade det här inte ens varit tänkbart. Men jag säger inte att vägen hit har varit nån dans på rosor men det är så värt allt!

Ville bara säga det och ni vet precis vilka ni är som gör mitt liv perfekt!

Hejdå och jag bjuder på mitt sjukt konstiga kvällsinlägg, ta det som ni vill ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0