Söndag

Tänkte faktiskt krypa ner under täcket nu och sova ruset av mig, lite skillnad att gå o lägga sig nio, jämfört med 5 på natten igår ^^ Idag har vi mest bara sovit o chillat, inte orkat gjort något direkt pga. den här jävla förkylningen, känns som jag går runt o är full hela tiden typ, helt lost i huvvet ;)
Fick lite nostalgikick så bjuder på några sjukt gamla bilder :))


Jag och amanda typ 13 år ;)



Amanda <3



Jag, miniliten ;)



Mathias o noz



Matilda



En vanlig dag i stallet med sofie o signe ;)



Sofie, Amanda, Signe, Sara o Fanny, sjuuukt old times <3


Kommentarer
Fanny

Sista bilden. Stilig skara. Seriöst. Minns oss som skapligt söta ändå. Ack så fel.

2012-03-18 @ 21:18:39
Emma

Haha tycker ni va ganska söt ändå ;)

2012-03-18 @ 22:57:15
URL: http://emmaostllund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0