Traktoran

Hmm var asnöjd igår för jag var inte ett dugg jävla bakis, så retade alla som var det! men ja som vanligt så har jag nog världens segaste förbränning så igår kväll vart jag bakis och har vart det hela dan idag, haha! Karma tror jag de kallas ;) Äsch det är det fan värt de, älskade kvällen i onsdags! Btw nån som vet om jag gick in i en vägg eller om nån slog mig? Haha känns som att jag brytit av näsan, är så sjukt öm, normal tjej hej..

Aja idag så skulle jag o fanny köra traktor och hör o häpna, jag körde inte in i nåt och jag hade inte ihjäl nån! Lyckades till och med köra slalom o hela skiten, stolt tjej! Vi kan de här med traktoran nu vi, riktiga bönder kan man ju kalla oss! Nu har jag bara legat o degat, som vanligt med helgerna på nördvik ;) 

Ikväll blire agilityträning med emelie i ridhuset sen typ inget, och resten av min helg här ute i skogen kommer väl också bestå av typ inget, kul liv man har ^^




Här är våra två nya hästar btw, Mr Sandman och Felix



Kommentarer
Janne

Ha en trevlig helg då stumpan!! Kramelikram..

2012-03-30 @ 16:25:10
Ewa Carlefred

Sa ju att det skulle gå bra <3

Marcus hälsar tebax :)

Vi ska ha en lika tråkig helg så du är inte ensam gumman.

Marcus har haft ont i huvet i flera dagar så han ligger på min soffa. Ska göra pizza åt oss nu :P

Efter vi prata igår så prata jag med J o nu har jag fått nog, thats it!!!

Kramar Mami

2012-03-30 @ 16:47:48
URL: http://www.oskarsgarden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0