-

Borde inte blogga nu, är liksom bara tom fast samtidigt så sjukt jävla lättad..
Vet inte riktigt om jag borde ha åkt till solle ändå, men vi hade faktiskt kul och många där är riktigt schysst! :) Jag blev dock imatad så jävla mycket lögner igen, jag gick ju på dem som vanligt och ja venne.. men det höll en kväll, dagen efter så vart det nog för jobbigt att ljuga så då fick man ju veta hur lite jag var värd och hur dum i huvve jag har varit.. Självförtroendet fick en redig boost som vanligt nuförtiden, haha ;) Men, men det är bara skaka av sig o vända på klacken, fanns ju andra att umgås med ;)) lite spritmissbruk vart de igår, fick nån impuls att hälla en öl över idioten också, haha var nog bästa jag gjorde på hela dan :))

Nu sitter jag hemma i söderhamn ute i min lilla stuga, så jävla tyst o skönt med en duva som myser i soffan breve mig! Imorn blire börja packa upp alla grejer. Sen helgen kommer nog gå ut på att bara ta igen sig o chilla, så till veckan blir försöka komma ikapp med alla mina fina vänner! Är ju inte direkt hemma så ofta liksom ;)

Men saknar redan min familj, min bästa nordviksfamilj, jag kommer inte klara mig utan alla såhär länge, känns sjukt att inte kunna gå utanför dörrn o banka sönder allas dörrar för att dra ut nån att umgås med, nej nu blire ta bussen till stan typ för att hitta nån kömpis :/ Men, men är ledig i en vecka nu, sen äre praktik i 3 veckor och sen ledig en vecka o drar till uppsala, sen på fredan så drar jag o empa upp till viksjö i 4 veckor, sen kör vi ååååselee! :DD



Kommentarer
Ewa Carlefred

Tufft gumman :'(

Du vet att du kan ringa när du vill <3

2012-05-11 @ 20:57:27
URL: http://www.oskarsgarden.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0