APU

Första dan på APUn klar, började kvart över tre o slutade halv 7. Hemma nu o har käkat lite :)
Kom dit iaf, fick mocka 10 boxar, sen vart de rida ut med åsa, anette oså en liten tjej som skulle galoppera för första gången. Jag red Russchian, en pigg arabvalack som var supertrevlig, kunde bli lite stark i traven o galoppen men riktigt fin :) Vart lite småkär faktiskt! Bakdelen var inte så mycket på marken andra gången vi galopperade, han sparkade bakut nästan varje steg ^^ Sjukt söt iaf och vi var inte ute så länge, kanske 45 min tror jag :) Pratade lite med åsa och anette om resten av praktiken och ska börja 8 imorn iaf och ska vara med anette då, sen skulle jag nog få följa med till travet med åsa nån gång också :) Sen behöver jag aldrig ha tråkigt iaf, dem har 17 hästar och får åka ner och trimma pållarna på ridbanan när jag ville. Dem skulle väl kasta upp mig på ett hett litet skäcksto som hette nicki(?) som behöver få lite ordning på sig, kan ju bli kul :)


Söta Russchian! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0