Back in business!

Igår så vart de dra till travet runt halv 4 med Åsa och kom hem elva. Var kallt som fan men mys o sitta o kika på pållehästar hela kvällen, några riktigt fina faktiskt! :D

Imorse vart det pallra sig upp vid 7 för att börja jobba 8, så när ja kom till stallet så mockade jag lite sen skrittade jag Pirat en sväng nere i paddocken. Släppte in han igen och fixade iordning Krille, red lite dressyr i paddocken på honom och han var sjukt kul faktiskt, kändes inte direkt som att man satt på en 20åring! Upp med honom och då frågade Anette om jag ville hänga med på en uteritt till sandtaget. Så vart att borsta av Krille lite snabbt, slänga in han i boxen o ta ut Russchian o slänga på han grejer o drog ut! Han har inte blivit riden sen jag red han i fredags så han var ju bombpigg.. Galoppen funkade inte alls utan han la av dem jävligaste bockarna jag nånsin vart med om.. Haha så tillslut höll vi oss till trav ;)

Runt halv 6 så drog jag till nessa och käkade pizza o sen kom niklas o mathias. Hämtade upp oss så drog vi in till stan i några timmar! Fett mys, snackade o körde runt lite överallt, satt oss i parken en stund också :)) Kom precis hem nu o imorn börjar man 1 så blire sovmorgon, niiiice! :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0