Deep talk <3

Igår gjorde jag verkligen ingenting typ, var ute o gick med voffan aslänge, gick upp halv nio o drog till stallet o släppte ut lite ponniehestar! Myste lite med fina Russchian i hagen också! :') Alltså jag har verkligen inte lätt för att falla för hästar men den där ponnyn har verkligen allt, haha! Är fast ;)

Men vid typ 8 så kom vanessa hit med lillmoppen så drog vi iväg hem till henne, kikade på bb, sen bara chillade, påbörjade världens deeptalk innan vi drog till båthamn o fortsatte snacka där i nån timme, så sjukt skönt att bara prata av sig nu faktiskt om allt som händer! Sen åkte vi hem till mig o sov här båda två, första natten på sjukt länge som jag inte vaknat 500 ggr på natten utan sov hela jävla natten, minns inte ens nån cpdröm inatt heller, vakna inte ens när vanessa drog till skolan imorse. Så sjukt skönt att äntligen få sova ut! Vid tre idag så drar jag till travet, kommer hem runt elva sen. Åsa ska ju sitta i tornet så jag ska springa runt på stallbacken helt själv, med kamerafan i högsta hugg iaf ;D

Så vi hörs väl inatt nån gång! :D

Bullrulls när han sprang monté för x antal år sen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0