Fucking tired!

Japp, japp. lagom död nu! Kom hem för typ en timme sen, o då kom vanessa en stund så suttit o gaggat med henne tills nu :)

Sov tills halv tolv imorse, som vanligt dem här senaste veckorna så vakna man typ 5-6 ggr inatt. Några gånger kunde man somna om på en gång men ibland tog det typ en timme.. Less påre här o fattar inte varför jag inte kan sova, blir så jävla slut på dagarna av det också. Men nu blire snart dö typ, börjar 11 imorn o jobbar till halv 6.

Idag började jag 1 och drog till stallet, mockade några boxar o red kosing, första gången sen praktiken började som jag bara ridit en häst tror jag. Sen drog vi lite stolp o körde Pirat.  Vid 5 så kom det lite folk så började vi bygga ny ponnyhage.

Nu drar jag igång en film o typ somnar, haha! Får se om man får sova nåt inatt då :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0