List

Senaste

Låt du hörde: Sagoland - Medina är på just nu :))

Film du såg: Intolerable Cruelty

Mat du åt: Risifrutti? ;)

Kram: Måste vart skägg som krama mig sist igårkväll, hahah

Puss: Bella tror jag ^^

Känslan: Bakiskänslan...

Bråk: Vettefan alltså, har väl inte hamnat i nåt riktigt bråk på sistone, var väl i måndags då när jag försökte stoppa alla jävla bråk bara, hehe

Resa: Ålandskryssningen i påskas <3

Glädje: Venne..

Längtan: Praktiken på västanå med bästa empa + åsele!

Dröm: Drömde om det fega puckot inatt, en bra dröm dock sen vaknar man upp o inser verkligheten..

Personen du träffade: Jull :)

Person du pratade i telefon med: Tesse :)

Personen du fick sms av: Evve :))

Gången du var utomhus: Typ en timme sen när jag va ut med duva :))

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Venne :)

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad faktiskt, trots att jag nästan alltid har bott på landet ^^

Hamburgare eller pizza: Beror på :)

Kött eller fisk: Kött!

Hund eller katt: Hund :')

Aftonbladet eller Expressen: Läser ingen av dem ^^

McDonalds eller MAX: Donken for life!

Vin eller Öl: Alltså det känns tragiskt men senast igår så valde jag öl framför vin, vafan har hänt?

Charter- eller skidsemester: Charter..

Sverige eller Utlandet: Sverige har sin charm men utlandet är väl bättre :)

Sport eller nyheter: Hockey eller ridsport isåfall :))

Hockey eller fotboll: Hockey!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga :)

Sommar eller vinter: Sommar!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- alltså seriöst oftast så har jag inte ens fem saker i min kyl?

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Mina vänner!
- Iphonen
- Datorn
- Duvan!

3 saker du inte kan äta?
- Ärtor
- Äcklig gummifiskkkk
- Broccoli

Två saker som gör dig glad
- Vännerna
- ******

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sooover :')



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0