Studentveckan

Hatar att ligga såhär o inte kunna fira med mina underbara vänner! Studentveckan har tjuvstartat idag tror jag och nu borde jag vara där ute med mina bästa, några av mina allra finaste vänner tar studenten nu på fredag, att säga hejdå kommer vara så sjukt svårt, jag kommer tillochmed sakna alla ggr man blir väckt mitt i natten av några som står o slår in dörren, sen kan man gå o öppna och då kan dem ha väckt en bara för att fråga vad man gör? nu slutar ju inte jag i år utan jag kommer få komma tillbaka men sommaren kommer bli lång, vad ska ersätta alla grillkvällar utanför nya? alla bakisdagar vi spenderat ute på altanen o stekt i solen? att gå upp på morgonen, gå till matsalen på frukosten och mötas av ungefär 10 döda nordvikare som är dem enda som pallrat sig upp än? Inget kommer kunna ersätta dem här tillfällena, inget kan ersätta en nordvikare och absolut inte en hel hög! Och nu är det faktiskt en hel hög som ska lämna oss, våra fina 3or. För nästa år ska vi ta över den rollen.

Nu vill jag bara bli frisk så att jag kan säga hejdå till alla fina på riktigt nordviksvis! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0