Tha city

Igår så jobbade jag 9-6, skrittade Pirat på banan, sen en 3-timmars uteritt på Russchian och sen red jag ut på Nicki. Vid 7 åkte jag in till stan hem till amanda med Sandra och Matilda. Så chillade vi lite o sen drog vi igång en film. Stack ut på stan vid halv 12, jag såg ut som nå jävla äckel men de sket man väl i! Vi gick runt i nån timme sen träffa vi på Mathias o Niklas, gick runt ett tag till, hittade på lite bus under kvällen, runt halv tre drog vi till stenö en stund. Kom tillbaka till lägenheten vid 4 typ sen somna vi väl runt 5 ^^

Trötta tjejer imorse, gick ner till subway vid 11 o käka frulle, sen in på tivolit o köpte sockervadd ;) Matilda o amanda skulle dra så gick runt med mathias en stund innan jag tog bussfan hem igen :))

Nu har jag varit nere o badat med duva oså färgat håret :))

Grabbarna grus och amanda <3



Breakfast!


Mina fina mongon <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0