Valborg

Sista april var ju datumet igår och jag hade faktiskt sjukt kul!
Först drog vi från skolan vid 1 typ o sen hem till Johan i Docksta o fixa oss lite, drack lite cider sen börja de rulla in lite folk. Vi var väl runt 20 pers skulle jag tro, några fler kanske :) Vi grillade och drack oss ganska full, haha! Runt tio tror ja så drog vi till festen i skog och där var det över 100 pers så det var riktigt kul, mycket slagsmål o skit dock, men de dog ju ingen av ;) Jag dampade väl lös lite också, haha! Kvällen var kung och jag åkte tillbaka till skolan halv 4 :)

Kollade in fb idag också och insåg att fejjan borde inte finnas ;) Aja den här dan har vi legat o stekt utanför nya i 8 timmar, jag är dötrött men inte bakis o det är ju så sjukt skönt iaf :D

Jag o evve förra året, julfesten :')







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0