-

Fan dags o sova nu. Jobbat hela helgen i stallet med jull så lagom less nu, bara imorn kvar nu! 
Vi har nyss kommit hem från kramfors iaf, oxfilérulle på sylos vart det till middag, dödligt mätt nu iaf. Igår kväll så drog vi till älandsbro en sväng, riktigt kul kväll faktiskt! Fick världens ridsug idag också så efter vi äntligen blivit klar i stallet så trimmade jag lite på dexter, asnöjd med han trots att han var skitpigg :) Fick till några bra galoppombyten också då han brukar kunna va lite svår där men han vart pepp o tyckte de va kul så! 
Nej pallar inte skriva så mycket mer, så jävla trött o de ska bli cpskönt att sova under ett varmt fucking täcke då ett pucko snodde mitt täcke när jag sov inatt så jag frös jävulen när jag vaknade, hahah! 
 
Fulaste bilden nånsin på mig o evve från igår, hahahhahahah! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0