A bad day doesn't mean a bad life

Ja mitt förra inlägg var ju lite.. hehe..
 
Nej men jag har bara haft en riktigt dålig dag men den räddades någorlunda, suttit på fritid hela kvällen med allihop, käkat kladdkaka o spela massa spel ^^ Men nu äre nog dags o sova snart, har ridning imorn och sen så blire jobb hela helgen med Julia! :) Beställer en ny iphone imorn också, blir en fyra då dem är så förbannat billiga nu och 3gsen orkar jag verkligen inte med längre. Sen femman vill jag inte ha, så lång! Då ska min iphone få åka i backen nå så mycke jävulst! Ska bli en döskön känsla måste ja säga :D 
 
Kollat ikapp vampire diaries nu iaf så nu äre bara vänta på nya avsnitt, samma så får gärna nya sons of anarchy komma ut så man har nå o se på! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmaostllund

Living my life as it should be! And taking all the bumps in the road the best I can

RSS 2.0